Sammanfattning av 2010

JANUARI:
Januari började på Elin och Håkans balkong, frtosättningen som föjde var skakig, men gick mest uppåt. Loppan och jag levde livet och fick Shell att gå runt genom storkonsumtion av latte.

Sen träffade jag Thomas och liet var helt klart värt att leva igen. Den 23 januari blev vi tillsammans efter att ha få tagit en hel del skit från vår omgivning, men skam den som ger sig!

FEBRUARI:

Februari är en såndär månad som är mellan allt, efter jul och innan vårens ankomst. Februari ägnades mycket åt Bingolotto och nagellacksmålning, och andra tokigheter.

Thomas sa ett av mina favoritcitat från honom: Jag: "De hade snödroppar i rabatten vid husväggen..." Thomas: "Det är väl ingenting, här har vi snödrivor!"

MARS:
Mars tillbringades på isen eftersom Thomas skulle spela hockey med Arver mot Vovlo, Arver vann stort. Till nästa år ska vi lära Totte hockeyreglerna...

Jag var även sjuk, älskling var gullig och gav mig Dr Pepper, Vanilla Coke och min Fjant.

APRIL:

Älsklingen och jag bestämde oss för att bli sambos och började leta efter lägenhet. Vi tittade på en på Brunnsgatan, men den liknande mest ett akvarium. Sen ittade vi vår snygga lägenhet, helt nyrenoverad och en underbar planlösning, samt en enorm balkong! I slutet av april flyttade vi in.

MAJ:

var en lugn månad. Vi inredde lägenheten, kollad på båtar och längtade till sommaren (läs midsommar). Totte fyllde år och firades med Sonatatårta.

JUNI:
Det enda som man egentligen behöver berätta om juni är midsommarafton, vår förlovningsdag.

Sen kom Min Anton hem igen<3 Han hade varit utlånad i 3 år, men kom nu äntligen hem till oss och Raket igen.

JULI:
Vi hade semester och besökte Bergs Slussar. Köpte massor av saker till lägenheten, åt gott och mådde bra.

Totte och jag firade ett halvår tillsammans.

AUGUSTI:

Det stora som hände var att token friade!

Sen började jobbet igen efter semestern. Vi hade kräftskiva här hemma. Totte fick ett ryck och började baka.

SEPTEMBER:

Jag fyllde år. Jag blev stoppad av polisen för första gången, och klarade det galant!

Jag vet på en skjutbana för första gången i mitt liv och såg Mange och Totte skjuta på pizzakartoner.

Anton flyttade till Carro i Vingåker så Totte och jag var där och byggde box.

OKTOBER:

Oktober var helt händelsefattig. Det enda som skedde var väl att vi kollade på hus i Bie, som det inte blev något av med.

Hösten började komma och jag höstpyntade hemma.

NOVEMBER:

Anton började bli sjuk och det gick aldrig över.

Julpyntet började sakta men säkert ta form här hemma.

DECEMBER:
Jag blev tvungen att ta bort min älskade Anton.

Sedan var det plötsligt dags för jul. Granen åkte in, julgardinerna upp och nejlickorna sattes i apelsiner. Halva familjerna var här och firade med oss, det var riktigt trevligt!

Jag tackades även av på Månen i Julita för efter jul börjar jag i Bie. Kommer sakna Julita något så enormt!

2010:
2010 har varit ett bra år med mycket kärlek, men även en del sorger, men överlag mycket bra!