Fönstertvätt

Idag köpte vi en fönstertvättskrapa på Maxi. Vi har kollat på en ett par gånger, men idag slog vi till. Så ikväll ska den laddas och sedan vi det tvättas fönster imorgon!
 
 
Jag kontaktade ju Malma Fönsterputs för en dryg månad sen (det stod på deras hemsida att man skulle maila om offert, vilket jag gjorde) och för någon vecka sedan svarade någon att han hade haft 78 mail när han öppnade sin inkorg så han bad mig ringa istället. Varför skriver de att man ska maila om offert om de inte kollar sin mail? I alla fall så svor jag lite över dem och sen lovade Manny att tvätta fönstrena. På själva huset är det ju inte så jobbigt, men altanfönstrena är ju inte så roliga när man måste stå på en stege 5 meter ovanför marken och vingla.
#1 - - Liza:

Den är asbra! Min moster demade den för mig och jag vill såååå gärna ha en själv!!