Långledigt

Nu mina damer och herrar så tar jag långledigt! Jag är ledig ända fram till 6.30 på måndag, det är inte så dåligt det! jag började i alla fall min ledighet med en löprunda (ja, nu springer jag lika mycket som jag går i alla fall) och känner mig duktig. Ja, jag skryter för jag är välduigt stolt över mig själv! För ett par veckor sedan blev jag anfådd och fick ont i benhinnorna av att bara tänka på promenad, nu kan jag spring i alla fall nästan 2 kilometer av min 3,5 kilometersrunda och det tänker jag vara stolt över!
 
Jag hade hoppats på fint väder i helgen så att vi kunde åka lite båt, men det verkar bli lite halvdant och ganska kallt :(
 
 
#1 - - emma:

Hej!
Tkr att du har en jättebra blogg! :)

Jag videobloggar i min blogg och nu undrar jag vad just du skulle vilja se för nånting? :)