Kontraktet påskrivet

Nu har jag skrivit på kontraktet på min lägenhet på en Annan Bieväg och flyttar in senast 1/11. Jag fick välja nya tapeter till sovrummet och köket, sedan blir det helt nytt kök (golv och allt), vardagsrummet målas nog vitt, nytt golv i hallen (samt kanske nya tapeter). Lite senare ska även toaletten helrenoveras och alla fönster bytas. Dessutom har jag en suverän hyresvärd, det kunde inte bli bättre!
 
Idag efter kontraktsskrivandet mätte Elin och jag hela lägenheten så jag kan börja fundera på möbler. Fick även se vindsförrådet som var enormt, källarförrådet som var som ett vanligt och alla andra gemensamma utrymmen. Tack för att du följde med mig, snälla LillSis <3
 
Mitt största problem just nu? Inga av mina gardiner kommer att passa!
 
#1 - - Storasyster:

Låter fin-fint!
Och vad gäller gardinerna är det inga problem, jag har skitmånga fönster i olika storlekar ;-)