Recension LCC - Count on me

För ett par veckor sedan beställde jag hem Isabella "BlondinBellas" deo, Count on me. Den är faktiskt riktigt bra! En rolig och snygg förpackning till att börja med (även om guldfolien hade släppt lite upptill, vilket jag visste innan att den skulle ha gjort, den är omgjord nu). Sedan är faktiskt förpackningen riktigt smart, det finns alltid deo nere på kulan och det kommer ut lagom mycket. Den lämnar inga fläckar på kläder, torkar väldigt snabbt och håller hela dagen, det har jag aldrig haft en deo som gjort förut! Dessutom blir man väldigt mjuk och len under armarna.
 
Till det lite mindre bra: Doften. Jag kan inte älska den, den luktar okey, men lite tantigt och fränt enligt mig, men man känner verkligen lukten av den hela dagen. Skulle den finnas i flera dofter skulle jag definitivt använda den jämt, men nu blir den ett "ibland". Så snälla BlondinBella, släpp samma deo men med annan doft för själva deon är väldigt bra!
 Priset kanske är lite väl högt (125 kr), men eftersom den fungerar så bra så känns det övervinnligt.
 
 
#1 - - Doris & den galna chaffören:

Vad bra med en recension! då ska jag testa den också...