Så mycket energi

Har precis kommit hem från pappa och Annika. Min bil krånglade lite så pappa var snäll och hämta och skjutsa hem mig. Har käkat supergoda pajer (den med fetaost, broccoli och pinjenötter var min favorit). Vi hittade även en kartong i källaren med massor av gamla kort hemifrån farmor och farfar. Det var på pappa när han var ung, på oss och på massor av annan släkt. Farfar hade tydligen skrivit en form av dagbok varje dag under massa år vad som han hade gjort på dagen osv, superkul att läsa! På dagarna spelade farmor och farfar massa yatzy, farfar skrev upp hur mycket och vem som hade vunnit varje dag, inte visste jag att de älskade yatzy så mycket :)
 
Att umgås med min familj ger mig så mycket energi så att jag nästan tänkte ge mig ut på en promenad nu när jag kom hem, men klockan är lite för mycket för det för att jag ska kunna sova sen.
 
Farmor, Annika och pappa julen - 10