Onsdag

Igår kväll hade jag svårt att somna, låg och lyssnade på Svensson Svensson fram till halv 3. Sov sedan till nio imorse, alldeles lagom.

Käkade frukost i sängen och kollade på sista avsnittet av Fjällbackamorden. Himla dåligt manus och halvkassa skådespelare. Efter frukosten åkte jag till Maxi och handlade, det var massor flera människor där! Handlade även lite hö till Nissarna. Brukar ju köpa storbal numera, men dels glömde jag hämta innan jul och dels så får jag inte in en bal i bilen eftersom jag fortfarande åker runt med sommardäcken. Snart ska de på igen... Hälsade även på Jimmy och Thomas på Barken, vi tjejer var inte inbjudna till lunchen på vi träffades på HM och pratade bort en timme efteråt istället ;)

Var inne på Bolaget med, det var väldigt mycket folk där! Och det blev väldigt tungt att bära hem allt så jag fick stanna och vila mig på Hot n' Mix. Beställde 3 små rätter till lunch, det var den minsta portionen jag sett och inget smakade något :(

Försöker bestämma mig för vilket/vilka nagellack jag ska ha på nyårsafton. Jag tog bort mina silverglittriga här om dagen och målade på Champagne Blush tills jag bestämt mig. Det kanske är lättare om jag bestämmer kläder först?!

Naglarna just nu