Vår i luften!

Idag var det äntligen plusgrader, snöfria vägar och sol! Jag passade på att ha årspremiär för min skinnjacka när jag var nere på stan förut, det gick jättebra!
 
 
Jag fyndade två tröjor på HM, lite balsam och ett par bitar sushi. Sen gick jag hem och rev ner ljusslingorna från balkongen och slängde upp granen på vinden igen. Längtar tills jag kan plantera lite blommor och dricka årets första kopp kaffe på min balkong. Mamma var snäll och köpte filtar till mig idag så jag slipper frysa där ute i alla fall :) Efter det läste jag en stund och somnade.
 
Tack till alla er som har gratulerat mig på namnsdagen idag! Jag är verkligen omgiven av underbara och omtänksamma personer. Ni betyder så mycket för mig <3
#1 - - En granne....:

Javisst ja, du hade namnsdag igår....Grattis önskar grannen i botten! :)

Svar: Tack så mycket :)
MLilja