Crosstrainern

Igår kom ju crosstrainern hem till mig och igårkväll började jag skruva ihop den. Det var väldigt många bitar och skuvar Och en manual på Norska (om det är någon som vet vad felgängad heter på norska så får man gärna höra av sig) vilket inte gjorde det hela lättare.
 
 
Till sist kom mamma över med lite mat och hjälpte mig att få ihop den. Mycket skruvande var det, det mesta var dock logiskt eller så gick det att kolla på bilderna.
 
 
Efter några timmar hade vi fått ihop alla delar, men den är lite glapp på ett ställe. Ska provköra i helgen och se om det ger sig, annars får Halens sig ett argt samtal ;)
 
#1 - - Hanna Runesdotter - mamma till Thristan, Thexas och Thiara:

Åh tack snälla för tips av ett proffs. :) Fleecekläder har jag inte ens tänkt på åt henne! HUR kan jag ha missat det? Det är de bästa plaggen någonsin jag haft/har åt killarna ju! För dom har inte fodrade galonkläder fungerat allt (blir för svettigt) då är det bättre md fleecekläder under som man kan ta av om det blir för varmt. Det måste jag fixa! :) Vantar är skitsvårt! Speciellt för Thiara som är så liten, hoppas det blir vår snabbt så vi slipper det problemet ännu. Thexas HATAR vantar som inte sitter bra, han får riktig panik och blir arg! Haha. Vet inte hur många vantar han förbrukar varje termin. Haha. Tack snälla igen för alla tips! Kram