Fredag - Den här veckan med

Det blev fredag den här veckan med!
Igår hade vi ju möte så jag var hemma vid åtta-tiden, med migrän. Jag som har klarat mig undan migränen hela hösten, vintern och nästan januari, mycket tackvare mina underbara kollegor. Så kvällsmaten igår blev migräntabletter. Fördelen med det? Jag somnade skapligt. Lite av huvudvärken satt dock kvar på morgonen, men nu är den borta.
 
Idag jobbade jag kort dag så när jag slutade hämtade jag upp mamma och vi åkte och handlade lite mat. Jag håller på att samla på mig vuxenpoäng, jag ska nämligen lära mig äta havregrynsgröt! Sedan blev det en promenad innan vi fikade på Sultans, det gäller ju att inte förbränna mer kalorier än vad man stoppar i sig ;)
 
På tal om förbränning så kom förresten min crosstrainer idag! Världens bästa mamma kvitterade ut den till mig och DHL-killen var till och med snäll och bar upp den för alla trappor. Nu ska jag bara montera ihop den och provtrampa!