Namnsdagskaffe och storhandling

Imorse skuttade Sofi och jag ner på stan igen. Eller skuttade och skuttade... Jag har enorm träningsvärk i mina lår, och jag tror inte Sofi hade tinat riktigt sen igår, så vi hasade kanske lite mer än skuttade. När vi nästan var framme vid Åhléns kom vi på att de inte öppnar förrän 12 på söndagar... Fast det var bra, då hann vi dricka namnsdagskaffe på Espresso House. Den här gången tog jag en Belgisk mocca latte. Den smakade mörk choklad och sen var det chokladgrädde och chokladbitar på - man har ju bara namnsdag ett par gånger om året ;)
 
 
Sedan tog vi Yngve och åkte upp och storhandlade. Nu har jag mat till en vecka och sköljmedel så att jag kan ägna eftermiddagen åt att tvätta. Om någon timme ska mamma och jag ut på promenad med, hoppas lårmusklerna blir gladare av det :) Men först måste jag dammsuga...