Bädd, tvätt, pizza och klor

Idag är det en sån där dag då jag har fått massor gjort. Jag började dagen med en promenad för att köpa frukost som jag sedan åt upp på balkongen. Efter det så hade jag tvättid så jag letade ihop fyra maskiner. När de första var startade hämtade jag Thomas som var vid verkstaden och vi åkte till Biltema och köpte en bädd till Tira. Tira kan/vill/tänker ju inte hoppa upp i sängen och i vardagsrummet vill hon inte vara och ligga i soffan eftersom Nissarna är där, det gör att hon oftast sover i mitt knä eller på en av fällarna på golvet. Men idag köpte jag en bädd till henne, och hon älskar den!
 
 
På vägen hem från Biltema stannade vi på Barken och beställde pizza och handlade lite på Maxi. När vi kom hem käkade vi pizza efter att ha fixat med tvätten. Sedan busade Thomas och Tira en lång stund :) Efter det kom Elin och klippte klorna på både Nissarna och Tira.
 
Nu har jag tvättat färdigt, städat balkongen, bäddat sängen med rna lakan, gått promenad och ätit kvällsmat. Ska städa lite mer och sedan duscha, håret är i starkt behov av tvätt.