Hund och kaniner

Det är många som undrar hur det går att ha hund och kaniner tillsammans. Mina kaniner är ju lösa i lägenheten när jag är hemma. Kaninerna är större än Tira och inte speciellt rädda för henne. Tira däremot tycker att hon är jättetuff och "vallar" gärna kaninerna (läs; går efter dem så att de skuttar. Tira tror att hon är jättefarlig). Kaninerna bryr sig inte särskilt mycket om Tira.
 
 
Kaninena vågar vara ute lika mycket som förut. De skuttar gärna runt i vardagsrummet fast Tira ligger i soffan - dock hoppar de inte upp i soffan om Tira ligger där. Oftast bryr sig inte Nissarna och Tira om varandra, jag skulle säkert kunna ha alla tre lösa även när jag inte är hemma men med soffan som insats (Nissarna gillar at gnaga på den) så väljer jag att stänga in kaninerna i alla fall.