Fullt upp hela dagen

Idag började jag dagen med lite jobb innan jag lunchade med Thomas och Tira. Efter lunch åkte mamma, Carro och jag till Fabriken och handlade lite. Jag hittade två träningströjor, ett par typ byxor, en present till Thomas, en bricka, två porslinsskålar och ett underlägg till Tira.
 
 
Sedan rejsade vi hemåt och stannade till i Skebokvarn och fikade på ett ställe som hade hembakat fikabröd och egengjord cider. jag åt en ananaspaj.
 
 
När vi kom tilbaka till stan igen så hämtade jag Tira och bytte om innan det var dags för Onsdagsfröjd i Stadsparken. Vi tog med oss mat från Asiatiska Köket den här gången. Det var mycket mer folk idag än förra veckan och det var massor med bra låtar som vi kunde. Tira tyckte mest det var kallt, men hon åt faktiskt upp nästan all sin mat jag hade tagit med mig.
 
 
När vägen hem hittade vi en Guldkärra #guldkärran8 som vi släpade med oss till Norr och ställde utanför Espresso House.