Nya täcken

Idag kom Tiras nya täcken på posten, brevbäraren hade till och med varit snäll och burit upp dem för trappan så jag slapp använda mina muskler :) I paketet låg ett Hurtta-täcke (vinter) som passade mycet bättre än det förra, dock vägrar Tira gå i det, men hon har ju en stund på sig att öva - eller så får hon frysa. Den bruna tröjan var på tok förstor trots att det är samma storlek och märke som på hennes andra tröjor så den skickar jag tilbaka. Den svarta tröjan var okey, lite stor bak bara, men den ville hon i alla fall gå i :) Och som vanligt när jag ska ta kort på Tira så står hon som en räka
 
Jag har precis avslutat min arbetsdag (klockan är 19.30) och ska försöka hitta något til kvällsmat. Hade en liten rast mellan mina möten så att jag hann med en promenad, det är ju stegtävling på jobbet igen :)