Söndag

Imorse startade vi dagen med en lång sovmorgon i väntan på att Hot n Mix skulle öppna så att vi kunde äta frukost/lunch. Medan klockan saaakta drog sig mot 12 så passade vi på att ställa in Chevan för vinterförvaring och ta en promenad ner till Nävertorp och hämta hem Thomas bil. Det var helt perfekt väder ute, som gjort för en mysig höstpromenad med en Tira som tror att hon hittar överallt och sedan springer fel :)
 
 
 
När klockan äntligen blivit tolv så fick vi vår mat och åkte ner till Arver för att käka. Tanken var att Tira skule springa runt och ha det bra medan vi åt, hon valde att sitta på bordet och äta mat istället :) Sedan hjälpte hon Thomas att skruva bil.
 
 
Höjdpunkten var när hon fick åka städbil :)
 
 
När vi kom hem igen så pluggade jag i ett par timmar. Har läst och tittat klart på alla filmer så idag ägnade jag mig åt att samanfatta mina anteckningar, googla kluriga begrepp och läsa lite mer om vad det betydde. Vips så hade jag skrivit ner 7 sidor med viktiga saker :) Nu ska jag bara reflektera och svara på frågorna också, det känns som jag ligger rätt bra till.
 
Ikväll spelade vi Bingolotto, jag vann en ny lott som vanligt så nu måste vi spela nästa vecka igen :) Nu har jag duschat och förbereder mig inför nästa vecka. Korta dagar måndag, onsdag och fredag, planeringsdag (6.30-17.00) på tisdag och föreläsning på torsdag kväll så då slutar jag 18.00, det är många långa kvällar nu.