Lördag

Somnade väldigt gott igår kväl och sov till sex imorse, sedan halvslumrade jag en timme till innan det blev morgonpromenad och väntan på att Konsum skulle öppna så jag kunde köpa frukost. Vid tio gav Tira och jag oss iväg till Thomas och vi åkte och tvättade S70:in innan det blev en sväng till Mio. De hade mycket möbler och inte så mycket dekoration. Vet inte riktigt vad jag vill ha så jag spanade mest. Sedan blev det Biltema för att köpa lite saker til bilarna innan vi handlade mat och åkte hem.
 
Jag tokslocknade i sängen och sov i 2 timmar tills Sofi tvingade med oss ut på promenad, hade verkligen inte tänkt att röra på mig mer idag med efter 9 kilometer så känns det rätt okey ändå :) Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det nog kvällsmat - om jag är hungrig.
 
 
Käkade nya Polly Mint förut. Den var sådär. Tycker mest att den smakade choklad bara. Päronbitarna var okey (fast jag egentligen inte gillar päron), polkabitarna smakade inte alls polkagris och de andra smakade mörkchoklad (som de skulle). Jag kommer inte att äta dem igen, fast jag åt upp hela påsen i alla fall i studiesyfte :) Tacka vet jag Polly Rocks!