PUGkväll

Jaha, så har man överlevt en kväll till med PUG. Så idag blev det jobb mellan 8.00-19.30. En lång dag och det har verkligen gått i ett! Men jag har ett härligt jobb med härliga kollegor, barn och föräldrar, då klarar man allt! Får så mycket positivt tillbaka av alla!

Har nattat älsklingen, han är trött den stackaren. Jag är också ganska trött, men jag har sovmorgon imorn så jag känner inte att jag behöver gå och lägga mig riktigt än. Jag har något underbart att komma hem till <3

Sitter och försöker få ihop en ny spelningslista. Än så länge har jag:
  • Edguy - Scarlet Rose
  • Tenacious D - Fuck her gently
  • Stratovarius - Hunting high and low
  • Skid Row- Wasted time
  • Brad Paisley - She's everything
  • Edguy - Another time
  • Aerosmith - Cryin'
Några förslag på fler låtar?