En dag på stan

Det är farligt att släppa ut mig på stan med ett fullt lönekonto:



1. Lanzas Healing Oil balsam (använder shampot, balsamet och oljan nu och det är super bra), köpte en flaksa till eftersom min hemma nästan är slut
2. Lanzas eget silvershampo som ska ta bort gula toner utan at göra svinto av håret, det ska bli roligt att prova!
3. Mina favoritdoftljus, lemonkiss. De luktar väldigt gott och fräscht! Köpte 4 stycken så jag klarar mig ett tag.
4. Rengöring från Gariner. Jag har nu en serie från apoteket som heter Botanics, men jag är inte riktigt nöjd med det, får se om detta är bättre.
5. Ögonfransböjare. Den här gången blev det en rosa från HM, tycker att de funkar bra men min gamla har nog gjort sitt, men för 39:- kan man byta ofta :)
6. Max Factor All day Flawless foundation, det ska bli spännande att prova den. Enligt många recensioner som jag har läst så är den bäst på marknaden.
7. Isadora Velvet compact powder, ett transparant puder som är bra att täcka glansiga partier med oh gör så att foundationen sitter bättre
8. Maybellin Dream Lumi Touch concealer, bra till de mörka glömt-att-sova-ringarna under ögonen
9. En ögoncreme från Vichy som ska svalka, mjukgöra och ge fukt till huden under ögonen, just nu är jag väldigt torr och röd där, vet inte om det är min makeuprengöing som är boven i dramat
10. Puderborste

Dessutom blev det lunch med LillSis på Coffee och ett besök hos frisören och veterinären, det gäller att vara på topp när man har semester :)