Bortskämd jycke

Ikväll hade jag massagetid bokad, vet inte riktigt hur jag tänkte när jag bokade en tid 19.00-20.30, det är på tok för sent på dagen för mig. Jag pallrade mig i alla fall iväg och lämnade Tira hos Thomas och vidare till PhMassage. Efter en och en halvtimme så känner jag mig som en ny, öm människa. Tror han hittade varje ond muskel, det märks att jag har börjat jobba för nu har jag problem i både höfter, rygg och nacke - mindre bra.
 
När jag skulle hämta Tira var hon den mest bortskämda jycken på jorden. Hon hade fått sin mat servad i den finaste glas-skålen med silversked och en egen stol med kudde på så hon också kunde Facebooka, hon har det bra den där Tira!
 
Nu har vi varit ute och kvällskissat, eller tanken var det i alla fall, men Tira vägrar kissa eftersom det regnar. Så istället blir det te och Gilmore Girls.