1 december

Nu är jag nyss hemkommen från nästsista tillfället med SPSM, tycker verkligen att alla skulle gå den utbildningen! Dock har det varit rätt tufft att både jobba och plugga (har jobbat 100% och pluggat ca 20%). Det slitigaste är alla kvällarna med träffarna (även om de är väldigt givande), själva pluggadet är väldigt lätt att få gjort. Om en vecka får jag veta om jag kommer in på utbildningarna som jag har sökt till våren - spännande!
Idag är det första december vilket innebär att jag har kollat på första delen av julkalendern, den verkar väldigt lovande just nu! Får se om den slår Mysteriet på Greveholm, Sunes Jul och Tomtemaskinen. Den känns i alla fall värd att följa!
Första december innebär ju också att Tira och jag får öppna våra adventkalendrar! Tira fattade direkt att det var goda saker i hennes och kommer nog snart att kunna öppna luckan själv :)
Nu ska jag måla om naglarna, käka lasagne och sedan kolla på tv innan det blir kväll!