3 december

Igår kollade jag på Ett päron till farsa firar jul på Netflix, jag har några julfilmer att beta av innan julafton - det kanske bringar lite julstämning istället för den försvunna snön?! Jag var ju i Högsjö igår och där låg det faktiskt lite snö, dessutom såg vi två renar.
Idag käkade vi frukost i sängen innan det blev en promenad på nästan en och en halvtimme, det var riktigt skönt ute! Jag satte en nyckelring att fästa kopplet i polokragen på Tiras fleeceoveral så att hon slipper ha halsband på sig, det blir så klumpigt runt halsen.
När Tira och jag kom hem gick vi upp på vinden och letade redan på den lilla granen. Jag hade tydligen varit smart och lagt den i samma påse som min stora gran - inte konstigt att den var svår att hitta :) Nu är den i alla fall klädd och lyser fint i sovrummet.
Nu ska jag kolla klart på En underbar jävla jul som jag började kolla på förra helgen.