5 december

Imorse när klockan ringde så snoozade jag och somnade tydligen om, men jag drömde att jag gick upp och gjorde mig iordning och åkte till jobbet så när klockan ringde igen så var jag rätt förvirrad :) Men jag fick med mig allt (till och med Sofi) och kom till jobbet i tid.
Efter jobbet var jag hos flourtanten som hade en praktikant som putsade och flourlackade mina tänder, hon lyckades även flytta på min tandställningstråd med tandtråden, tur att hon övar sig :)
När jag kom hem så tog mamma, Tira och jag en promenad innan det blev skinksmörgåsar till kvällsmat.
Thomas har köpt Tiras första julklapp (den jag har beställt har inte kommit än), det blev en JW Hol-ee Roller, tror att hon kommer att gilla den! Hon försöker ju leka med Thomas studsboll hemma hos honom, men den är ju lite svår att få tag på.