Helgen

I fredags tog jag tag lite i hemmet som förfallit under veckan jag varit borta varenda kväll. Jag dammsög, diskade och städade åt Nissarna innan jag plöjde hela säsong 1 av Skam (en norska TV-serie som finns på SVT-play).


Igår sov vi till halv 12, käkade frukost och sedan somnade jag igen och sov till halv 5, sa jag att veckan var tuff? När jag kände mig lite piggare tog Tira och jag en promenad på stans gator innan vi gick hem till Thomas och käkade gyros med bröd. Jag pluggade klart det sista till SPSM (sista träffen är på måndag) och sedan var det plötsligt sovdags igen. Innan jag somnade kollade jag på säsong 2 med Skam.

Idag gick vi upp redan 7.45 och tog en morgonpromenad innan vi gick hem och käkade den första frukosten som var smoothie.

När jag hade skrivit ner allt jag vill säga på mitt medarbetarsamtal på tisdag var jag hungrig igen och käkade frukost nr 2, skinksmörgåsar. 


Sedan tog jag tag i mina naglar som varit katastrof i ett par dagar innan Tira och jag tog en promenad med Thomas.

Nu på eftermiddagen har jag bara plockat lite här hemma, käkat sill och potatis och nu kollar vi på Youtube-klipp och spelar Wordalot.