Måndag till torsdag

Måndag:
I måndags kväll var jag, mamma och Sofi på lucia i Tallåsaulan. Det var jättefint och rätt mäktigt. Hela julkonserten avslutades med ett luciatåg.
Tisdag:
I tisdags bakade vi pepparkakor på jobbet och avslutade dagen med luciatåg, barnen var riktigt duktiga! Efter det hade jag, Sofi och Josefin relflektionstid och käkade gott som lite julavslutning och för att vi är så bra ;)
Onsdag:
Igår var det dags för julbord med jobbet. Vi var på Commat och det var helt okey! Vi skrattade, käkade gott och sjöng allsång.
Dålig bild, fick någon slags dimma på kameran och glömde ta på mig stövlarna #tredjesenakvällenpåenvecka
Jag hade i alla fall på mig en svart glitterkläning, min nya röda kofta (har en likadan svart), strumpbyxor och stövlar.
 Torsdag:
Idag hade vi inget kvällsmöte så mamma och jag passade på att ta veckans första promenad. Det var rätt kallt och lite halt. Jag har köpt ett par nya kängor med broddar som jag kan ha på mig när Tira och jag ska gå promenader. De är även waterproof!
Nu måste jag städa lite här hemma, hinner inte göra någonting när jag är hemma först vid nio på kvällarna. Som tur är har Tira fått vara med Thomas alla kvällar så hon haft sällskap, hon får ju till och med välja meny <3
Idag bokade jag även biljetter till 101-åringen till juldagen.
Städa var det...