Julfeeling och Tandläkaren

Idag ägnade jag och Sofi oss åt att hänga upp julgardiner och sätta upp adventsstakar på jobbet. Vi var extra snygga där vi dansade runt med varsitt gardinomtag på huvudet och nynnade på julsånger. Det gäller att bjuda på sig själv!
 
Äntligen börjar även jag få lite julfeeling - väldigt sent för att vara mig, jag brukar ju vara beredd från september liksom. I helgen ska jag i alla fall tömma Mio och Rusta och pynta järnet.
 
Efter jobbet hade jag tandläkartid. Min bästa tandläkare Gunnar ska sluta, mycket dåligt! Det gick i alla fall bra idag. De skar bort lite av tandköttet som låg över min ena visdomstand så jag var smart och slevade i mig soppa nu innan bedövningen släpper :)
 
Nu ska jag duscha och sedan blir det kväll här hemma. Passade på att måla om naglarna med, fick ju hem ett brun/bronsfärgat nagellack för någon vecka sedan som jag måste hinna prova innan alla röda och glittriga ska användas! Det här är Essies Decadent Dish.