Torsdag

Det blev ytterligare en tuff vecka, känner mig helt färdig, men imorgon är det fredag! Hoppas bara att jag slipper mer migrän...

Idag hann jag i alla fall med en promenad efter jobbet, det hjälper faktiskt att släppa jobbet och slappna av. Sedan blev det en lång dusch innan jag värmde rester från igår (fick med mig lasagne hem från Thomas igår) så jag slapp laga mat.

Imorgon hoppas jag att det kommer ett paket till Tira med hennes nya täcke. I början av nästa vecka kommer det även ett paket med hennes måttsydda fleeceziperall - hon lär ju inte behöva frysa i vinter i alla fall. Och vi behöver skaffa en större garderob...

Nissarna och Tira hade konferens i vardagsrummet förut. Det är så roligt att de kan vara tillsammans. Tira försökte även busa lite med Zero förut och det gick bra en liten stund innan han blev rädd och raceade iväg.