Nytvättad Yngve, bingovinst och konstigt folk

Idag började jag morgonen med att tvätta Yngve invändigt och dammsuga ur honom, har inte gjort det sedan jag köpte honom så det var behövligt. Hade inte så mycket saker i bilen som inte skulle vara där så städningen gick fort.
 
 
Sedan kom Thomas och då körde vi ner hans 850 till Arver och passade på att tvätta våra bilar. Yngve var i stort behov av utvändig tvätt med.
 
 
Ikväll har vi spelat Bingolotto, jag vann ju 50 kr förra helgen så för de köpte vi lotter til den här kvällen. Idag vann jag 10 kr til så nu måste vi spela nästa söndag med :) Tira tyckte det var superkul med duttpennorna och tog dem och sprang iväg.
 
 
När vi gick hem från Thomas blev vi förföljda av en man som pratade om Tiras fötter i 200 meter medan vi försökte kvällskissa, sedan gick vi förbi en annan vid kyrkan som sjöng någon konstig sång. är det jag som drar till mig konstigt folk eller har alla samlats på Norr?
 
Nu blir det te och Gilmore Girls.