Lördag

Idag har vi hunnit med massor de 6 timmarna vi har varit vakna! Vi började med frukost på Espresso House, det enda stället som Tira får följa med till. Hon hade beställt creamcheese eftersom hon är lite för smal nu, hon skulle behöva gå upp ca 150 gram i vikt.
Efter frukosten åkte vi till Biltema och handlade saker til Thomas bil innan vi åkte till Arver och tvättade båda bilarna. Yngve var verkligen supersmutsig och jag fick inte bort riktit allt asfalt på honom, men han blev betydligt fräschar i alla fall.
När vi kom hem igen gick Tira och jag en promenad för att hämta pinnar till Nissarna. Nu har vi kommit hem, pluggat, duschat och klippt av naglarna - det var nog 2 år sedan jag hade så här korta naglar sist!
Ikväll ska Thomas och jag göra plankstek så jag ska snart gå och handla.