Onsdag

Den sista veckan har jag tillbringat framför datorn på jobbet, men på fredag ska de sista dokumenten till Qualis-granskningen vara klara och efter det kan jag vara med barnen igen <3 Mina ögonen är trötta och behöver vila från skärmen. Idag slutade jag tidigt och tänkte belöna mig själv med att varken jobba eller plugga så direkt efter jobbet åkte jag til Maxi och hämtade ut paket och handlade lite. Jag fick min nya träningströja från HM:
Fick även mina skor idag och kläderna från Sportsdirect som Sofi beställde förra veckan så nu är jag redo för vårens promenader!
När jag kom hem somnade Tira och jag i sängen till vår nya serie Suits och sov till halv fem, vi var tydligen trötta! Nu har vi käkat potatismos och falafel till kvällsmat, gjorde det igår och hade tänkt ta med mig matlåda till jobbet idag men glömde den så det fick bli kvällsmat istället.
Imorgon är det Tiras födelsedag så vi ska åka till Arken Zoo i Norrköping (min favorit djuraffär) och Tira ska få välja presenter!