Onsdag

Nu har det varit dåligt med uppdateringar igen. I fredags åkte jag på förskylning så helgen bestod mest av långsamma långpromenader och vila. Det var i alla fall superfint väder på lördagen! I söndag firade vi Lucas som fyllde tretton år.
När man är sjuk och vilar så måste man ligga still och då kan man ju passa på att plöja litteraturen till kursen man läser. Nu har jag bara två böcker kvar som ska vara lästa innan vecka 12 så det känns ganska bra. Började även att skriva den andra inlämningsuppgiften så att jag har lite tid på mig.
 
Samtidigt som jag läser den här kursen på halvtid så ska min förskola Qualis-granskas, vilket betyder massor av papper och planer som ska skrivas, lämnas in och memoreras - ett väldigt stort jobb så det kanske var lite otajmat att läsa en kurs samtidigt... Eftersom jag är arbetslagsledare så ska jag skriva ihop alla dokument så det lär bli många timmar framför datorn.
Efter jobbet idag så gick jag till biblioteket och hämtade ut den sista boken som jag behöver, är det bara jag och Sune som får en ofantlig lust att skrika eftersom det är så tyst? Det gick i alla fall bra och jag kunde gå hem och hämta Tira.