Sista lediga dagen

Idag är det min sista lediga dag för den här julen. Imorgon kickar vi igång vårterminen med ett tolvtimmarspass!
Jag började min lediga dag med att gå til min tandläkare Gunnar och laga min sista trasiga tand. Var bedövad i fem timmar efter jag var klar! Det gick i alla fall jättebra och jag var duktig så jag tänkte belöna mig själv med en bukett tulpaner - men än har jag inte orkat gå ut och köpa några :)
Sedan duschade jag, målade om naglarna, drack en smoothie och youtubade en stund innan Tira, Sofi och jag tog en timmes promenad. Det var riktigt skönt ute, solen sken och det var väldigt skönt ute trots minusgraderna.
Nu har jag småkäkat lite och sitter vid köksbordet för att inte somna :) Ikväll är Tira och jag bjuda på mat hem till Thomas och sedan somnar vi förhoppningsvis tidigt.
Det verkar som mina läsare har saknat mig under december i alla fall :) Jag har varit sämst på att blogga, men jag har ett tjugotal trogna läsare som är inne och kollar varje dag i alla fall, när jag lägger ut ett inlägg fyrdubblas dessa. Jag ska försöka hinna/orka/koma ihåg att skriva fler inlägg under januari.
Det här är förresten min hårfärg. jag såg mig själv i spegeln idag när jag hade tvättat håret och tänkte - det är ju riktigt fin färg på det just nu! Jag har inte färgat håret på 3 år (då slingade jag håret lite) så det är ganska naturligt just nu. Antingen var det väldigt bra ljus idag - eller så är det så här snyggt ;) Det enda som skulle behövas är en klippning.