Här!

Nu är det nästan tre veckor sedan jag skrev sist... Jag har haft sjukt mycket att göra, men nu är Qualis-gransknigen över och då lugnar det ner sig lite. Om tre veckor är även min kurs slut och då återgår jag till att endast jobba. Det kommer att bli så skönt! För ett par veckor sedan tänkte jag att jag aldrig mer ska jobba heltid och plugga något samtidigt - det blir för tufft att göra så en längre tid (läste ju SPSM hela hösten och nu en kurs på distans på 20 timmar/vecka), men i onsdags skickade jag in en ansökan till en utbildning som börjar i höst - upps...!
Annars har det inte hänt så mycket i livet. Imorgon har jag sett att våren ska komma! Det passar mig alldeles utmärkt. Nu blir det långpromenader (hoppas att min förkylning som jag dragits med i en vecka snart går över) och balkonghäng!
Nu börjar födelsedagsrejset också! från och med mars till maj fyller 85% av alla jag känner så mycket tårta lär det bli!
Ikväll blir det första avsnittet av Let´s Dance, fram tills det börjar ska jag plugga lite och käka godis - det är jag värd!