Lördag

Jag började min helg med att korrekturläsa min inlämningsuppgift som jag skickade in för en kvart sedan - den nästsista för den här kursen. Tänkte ju att jag inte skulle läsa någon mer kurs vid sidan om heltidsarbete, men nu har jag tydligen sökt fyra stycken till hösten - upps. Man kan ju alltid tacka nej om man ångrar sig ;)
Snart ska jag ta med Tira på en promenad - hon har väldigt mycket överskottsenergi just nu. Igår gick vi sex kilometer och hon galopperade nästan hela tiden, sprang om mig, rejsade runt och levde loppan. Jag tror det är en blandning mellan att hon mår bra, slipper kläder, det blåser och är sol.
(Bild från förra helgen)
I eftermiddag ska jag på kalas hos Wiggo som fyllt år. Sedan ska jag kolla på det nästsista avsnittet av Innan vi dör, en bra serie som gått på SVT men som jag missat, det sista avsnittet sänds imorgon. Jag behöver även hämta nya grenar till Nissarna och ta hand om min torra tvätt.
Trevlig helg allesammans!