Första arbetsveckan

Nu är den första veckan för den här terminen avklarad, den har gått väldigt fort! Jag har varit relativt pigg på mornarna, men har somnat gott vid 22.30 på kvällarna - superskönt! Har tagit det lite lugnt med träningen den här veckan då jag vet att kroppen brukar svara med en förkylning första veckan på terminen, men hittills känns det lugnt.Tira och jag har tagit promenader med Thomas nästan varje dag.
 
 
Imorse fick jag dock feeling och sprang en runda på 5 km med Tira. Efter 4,5 km sprang hon om mig och tyckte att vi skulle öka farten lite - kan den hunden aldrig bli lite trött i benen? Det är nästan två veckor sedan vi sprang sist men det gick bra! Det är ju bättre temperatur att spring i nu än det har varit på länge. Imorse var det bara tretton grader så det fick bli både långärmat och tights.
 
 
Nu ska jag duscha och sedan äta frukost nummer två.