Torsdag

Har haft sån fruktansvärd huvudvärk de sista dagarna, men igår så körde jag med Aloe Vera Heat Lotion och Ipren så idag känns det bättre. Vet inte om det beror på vädret eller löprundan.

Idag hade jag sovmorgon till halv 9 innan jag rastade Tira och sen gick Thomas och jag ner på stan för att äta frukost. Tycker det är mysigt att gå ut och käka frukost, väldigt bra start på dagen! Idag åt vi på Espresso House.


Efter frukosten gick vi i lite affärer, jag bytte mitt träningslinne som jag köpte igår (behövde en mindre storlek) och Thomas skulle ha nya shorts. Det går inte att köpa shorts i augusti, alla är redan utreade. 

När jag kom hem rensade jag lite bland mina kläder, det jag inte använt hittills i sommar lät jag ju inte använda den sista månaden heller. Så jag slängde ut lite kläder på Köp&Sälj.

Sedan åkte jag, mamma, Elin, Mia och Tira ut till Ingvaldstorp för att käka lunch i deras nya kafé. Jag passade på att köpa två lavendlar till balkongen eftersom mina pelargoner har dött.

Bild från när vi köpte pelargonerna 

Resten av eftermiddagen har jag legat och kollat på Maria Wern innan Tira och jag tog en kort kvällspromenad.