Februari

Idag efter jobbet rastade jag alla hundarna innan jag och Tira tog en kort promenad på spåret. Det är väldigt blött och isigt överallt så det var inget optimalt underlag. Jag håller på att leta efter ett svart sele till Tira som hon kan ha över overallerna för att slippa ha halsband (vilka gör att hon ser ut som grannen i Beck). Hittade ett på Gustaf & Evita som det var reflxer på med - great! Ännu bättre blev det när jag ikväll fick ett mail från Djurmagasinet att de har 20% på en valfri vara i helgen, hoppas bara att de har selet hemma och att det finns i Tiras storlek! Det får bli en promenad dit imorgon.
 
Små tassar bredvid stora tassar
 
Nu har jag lagat lite tacos och ska kvällsrasta Tira innan jag hoppar in i duschen. Imorgon är det fredag och jag jobbar eftermiddag. Det är skönt att de inte håller på att gräver längre så man får vänta på lots för att kunna åka. Skulle behöva åka upp till Maxi och köpa fler burkar att ha frukost och mellis i nu när jag ska äta hela tiden ;) Det får bli en shoppningrunda i helgen.