Helgen

Den här helgen har jag ägnat åt att gå promenader och äta mellanmål :) Lördagen började med en promenad med mamma och Elvis. Tira är i höglöp och är väääldigt rolig just nu. Efter promenaden följde jag med mamma upp och handla lite och passade på att fylla kylskåpet. Melliset på eftermiddagen blev nybakat bröd hos Thomas. På kvällen blev Tira och jag bjudna hem till Elin på tacos <3
 
 
Idag blev det också en promenad. Provade min nya jacka från Dobsom, den var bra och hade väldigt sköna muddar! Det är väldigt svårt att klä sig nu när det pendlar mellan några minus och några plus. Men i slutet av veckan skulle det bli mer än -10 grader igen.
 
 
Nu är det två veckor sedan jag började med mellanmål och utesluta godis och sånt. Har faktiskt inget sötsug alls - det måste ha och göra med att jag äter konstant! Jag går så mycket jag hinner om dagarna och måttbandet minskar sakta men säkert och likadant med vågen. Men det bästa är att jag inte är sötsugen! Måste bara komma ihåg att dricka mycket vatten - blir väldigt yr annars! Jag kämpar på det bästa jag kan <3