Lördag

Sömnen i natt blev lite sådär 😅 Tira väckte mig vid halv 3 och berättade att hon inte mådde så bra så det var bara att gå upp och sanera vardagsrum och sovrum - så kan det gå när man firat födelsedag 😕 Gav henne lite Pro-Kolin+ och försökte sova några timmar till. Nu verkar hon må superbra och har varit pigg och som vanligt hela dagen.

Efter frukosten åkte Tira och jag ut till Strängstorp och tog en promenad med Petra och Edvin ❤ Det var jätteskönt, halt och trevligt 😊


Åkte hem och käkade lite mellis (det känns som jag äter hela tiden men på något sätt har jag gått ner ett kilo den här veckan och inte varit sötsugen alls så det verkar funka 👍) och tvättade efter nattens sjukdom.

Efter det tog vi med Sofi på en promenad på åsen med. Nu visar klockan matdags igen och medan jag äter tänkte jag knåpa ihop ett inlägg om Tiras presenter .