PW och handling

Efter frukosten imorse gav sig Tira och jag oss ut på en PW. Solen lyste och det var väldigt skönt ute! Provade att ha viktmanschetterna på Tira men då hakade bakbenet upp sig direkt så de får vi vänta med tills det blir varmare igen. 4,5 km blev det i alla fall i solen - några extra meter för Tira som springer fram och tillbaka mer än mig :)
 
 
Efter lunch kollade jag på den senaste Beck-filmen, det var lite bättre än den första, men fortfarande är de tråkiga och det händer ingenting. Sedan åkte vi och handlade lite så jag har mat till hela veckan. Min HC (Hälocoach) har gett mig matråd och jag försöker ha de lite i bakhuvudet när jag planerar mina måltider. Har märkt att varm mat mättar mer än kall och att jag måste komma ihåg att äta var tredje timme (får sätta lram på telefonen för att minnas). Med lite planering så kommer det antaligen att fungera!
 
 
Nu ska jag duscha innan jag ska förbereda det sista inför Pedagogutbildningträffen imorgon.