Tallkottskörteln

Idag har det varit en riktigt tuff dag på jobbet så när jag kom hem kände jag mig helt vimmelkantig, slut, stressad och i stort behov av återhämtning. Jag gjorde det mysigt i vardagsrummet och tände lite ljus och satte på en meditiationsfilm på YouTube. Skulle valt en med avslappning istället så jag fick andas och slappna av. Meditiationstanten pratade om att jag skulle älska med tallskottskörteln, själen och hela jorden - kändes lite suspekt. Var tvungen att googla vad tallskottskörteln var sen - och om den verkligen fanns på riktigt :)
 
 
Nu känner jag mig lite på banan i alla fall - även om det är svårt att slappna av när en hund står och glor på en och undrar om matte blivit helt knäpp :) 14 minuter räckte gott och väl för mig idag. Nästa gång ska jag prova någon avslappningsfilm istället så jag slipper hålla på att älska så mycket saker. Någon som har något tips?
 
Tallkottskörteln är tydligen välmåendets körtel och en av de viktigaste