Jag älskar listor

Imorse gick Tira och jag en 5 km-runda efter frukosten, det fläktade härligt och var inte alls särskilt varmt! Vi var hemma igen strax efter 8.00 och det var inte ens olidligt varmt då (eller så har vi bara vant oss..).
 
 
Jag ägnade någon halvtimme åt att skriva listor på allt som ska packas inför campingen nästa vecka. Känns lite om att vi skulle behöva en släpkärra för att få med oss alla saker 😆 Skrev även en lista på saker som behöver göras och köpas innan vi åker. Jag älskar listor!
 
 
Sedan gick mamma och jag ner på stan en sväng. Jag provade lite kläder på HM, men hittade inget värt att köpa, mamma däremot fyndade en hel del! Sedan hade Thomas och jag tvättid och medan tvättmaskinerna jobbade passade vi på att handla lite saker som vi behöver inför semestern. Tira som redan varit ensam hemma medan mamma och jag var på stan fick följa med. Hon åker glatt omkring i sin väska och är nöjd över att få vara med - smidigt med väska nu när det är så kallt på asfalten, då slipper hon gå där det är sol!
 
 
Nu ska jag hänga lite tvätt, diska och plocka undan lite här hemma, sen kanske det är lika bra att börja packa?