Noll motivation

Imorse tog Tira och jag sovmorgon, jag tyckte att vi hade gjort oss förtjänta av det så vi steg inte upp förrän halv 8. Efter att ha rastat Tira och käkat frukost var tanken att jag skulle ut och springa, men motivationen var verkligen på noll - första gången det händer sedan i februari. Det var så skönt att ligga i soffan och bara dega. Men jag lyckades faktiskt ta tag i mig själv och gav mig ut på en runda. Vet att jag hade blivit besviken på mig själv annars. 4 km blev det idag med, och det var inte ett dugg lättare att springa när det inte var lika varmt som det varit de sista dagarna 😂 Var i alla fall nöjd med mig själv när jag kom hem.
 
 
Efter jag duschat kom Puma på besök och eftersom det fortfarande var rätt svalt tog jag och Thomas en kort tur med tjejerna så att Tira fick dra lite kedjor. Hennes styrketräning har blivit satt på paus nu när det har varit varmt - eller hon har ju gått med vikter och simmat med kedjor och väska har det inte blivit något.
 
 
Efter lunch tog mamma och jag en promenad till Intersport och köpte en keps till mig, det kan nog vara skönt att skydda huvudet lite mot solen både när jag motionerar och är på semester. På vägen hem hämtade jag ut mitt paket med nya sängkläder (det är någon som gräver sönder mina här hemma...) och käkade varsin glass. Sedan åkte Thomas och jag och handlade lite inför husvagnsåkandet imorgon - skönt att slippa göra det då. Nu försöker jag packa det som ska med i husvagnen för att vi ska klara oss tio dagar. Mycket saker blir det 😄
 
 
Fick meddelande av pappa att hans Lobo somnat in i veckan. Det måste vara något så fruktansvärt tungt och tomt. Sov gott, Lobo 💚