Semester

Igår jobbade jag för sista gången den här terminen, nu väntar 4 veckor semester ❤
De sista veckorna på jobbet har vi ägnat åt att rensa tre avdelningar på skärp, packat allt på två avdelningar och slängt massor saker (lyckades fylla två containrar). I höst kommer alla våra tre avdelningar öppna i andra lokaler. Det har varit tuffa veckor, främst för kroppen med mycket lyft, men även för huvudet då det är mycket som ska organiseras innan vi kunde gå på semester. Jag har haft denna målbild i mitt huvud de sista dagarna:
Min första semesterdag skulle jag sitta på balkongen i solen och dricka hasselnötskaffe i min drömkopp och käka frukost. För att nå det målen var jag tvungen att köpa både en kaffebryggare och nya koppar. Men imorse 6.15 satt jag där i solen och drack mitt kaffe till sol och fågelkvitter - livet!
 
Snart kommer Puma på besök och då blir det en promenad med tjejerna innan det blir för varmt. Det har ju varit superväder hur länge som helst nu, jätteskönt men det gör det också svårt att motionera Tira då det är alldeles för varmt för promenader långt in på kvällarna. Nu när jag har semester blir det bättre när man kan gå en långpromenad tidigt på morgonen och en sent på kvällen.