Veckan - 50 dagar

Den här veckan har jag haft det riktigt lugnt och det har varit sol! Tappade rösten i måndags och kraxade hela tisdagen, nu är det bättre även om inte rösten är tillbaka helt och halsen fortfarande gör ont emellanåt. Längtar tills jag blir frisk så jag kan ut och springa i solen, det är väl 3 veckor sedan jag sprang sist.
 
 
I torsdags var det 50 dagar sedan jag la om min kost - och med andra ord 50 dagar sedan jag åt godis, chips, kakor osv. Det går fortfarande väldigt bra och jag tycker att jag är lite piggare och får inte sådana sockerdippar. Den här veckan har det bara blivit lugna promenader då jag inte vågar gå powerwalks eller träna styrka när jag har en förkylning i kroppen.
 
 
Idag är första dagen utan sol på länge men det ska snart bli en promenad i alla fall och sedan har jag tvätttid. Tira fick en ny overall i veckan. Den är i stickad fleece och utan dragkedjor på ryggen (som Hurtta-overallerna har) så hon kan ha väskan på sig och förhoppningsvis även dragweightselen.
 
 
Köpte mig även ett par nya skor den här veckan. Jag köper ju ett par nya skor varje år vid den här tiden. Har de senaste 3 åren kört på Nike Air Zoom Pegasus, tycker att de är superbra! Jag brukar köpa svart/vita men i år blev det ett par grå med rosa märke. De var lite ljusare än vad jag hade tänkt mig så de har blivit rätt skitiga redan. Jag köpte de för typ 800 kr med rabattkod, idag kostade det en hundring mindre ändå så jag funderar på att beställa ett par svarta till smutsiga dagar :)
 
#1 - - mia:

Så roligt att du mår bättre Vad duktig du är kram <3