Veckan - Tårtgeneralen

Den här veckan har mest bestått av möten och utbildningar. I torsdags var det sjunde gången på Pedagogutbildningen (bara tre gånger kvar nu!), i måndags ledningsmöte, i tisdags förskollärarmöte och Biemöte, i onsdags var det kompetensutvecklingsdag med föreläsning och igår avslutade jag veckan avslutade med veckomöte. Dessa möten gör att jag suttit still mest hela dagarna, dock har jag på något sätt ändå lyckats snitta 11 000steg/dag (mitt mål är 12 000 steg/dag). Kosten fungerar fortfarande väldigt bra. Det som fungerar mindre bra än min våg, igår vägde jag 718,4 kg och idag 13,7 kg, tror att jag måste köpa en ny... Tur att jag har måttband med!
 
Nu är det en vecka sedan jag sprang sist, har haft lite ont i halsen och varit lite snorig i veckan så tyckte att det var dumt att utmana ödet. Nu känner jag mig bättre så det kanske blir en runda imorgon.
 
 
 
I onsdags var Thomas och jag på Tårtgeneralen - den var inte hysteriskt roligt utan mer en feelgood-film som var väldigt mysig och fin. Helt klart sevärd! Det var vi och typ 20 stycken till som var där.
 
Idag är Puma på besök hos oss så det blev en promenad med mamma och Elvis nu på morgonen. Tira sprang mest omkring och retade de andra för att hon fick vara lös. Tjejerna var även syskonmatchade :)
 
 
Nu blir det lunch :)